Her ay okul kurallarına uyan, sınıf düzen ve temizliğine dikkat eden, sosyal etkinliklere katılan ve görgü kurallarına uyan sınıfı
"Ayın Sınıfı " olarak seçmek, ödüllendirmek ve onurlandırmak, öğrencileri olumlu davranmaya yönlendirmek.
Ayın sınıfını seçerek öğrencilerin başarılı, ahlaklı, terbiyeli ve saygılı olmanın teşvik edici davranışlar olduğunun
önemini kavratmak. Bu kapsamda Ayın Öğrencileri ve Ayın temiz sınıfları seçilerek ödülleri
Okul Müdürü BURAK ALTUNSOY tarafından verildi
ÇEVREYE SAYGI VE GERİ DÖNÜŞÜM
İnsana ve çevreye saygı, çevrenin temiz tutulması, doğal kaynaklarımızın korunması ve verimli kullanılması, küresel ısınmayı azaltacak davranışların sergilenmesi gibi davranışlar ve değerler evrensel niteliktedir. Değerler kalıtsal değildir; bireyler gelişim dönemi özelliklerine göre görerek ve yaşayarak öğrenilir. Değer kazandırma işinde çocuğun bilişsel, duyuşsal ve psikomotor gelişim özellikleri göz önünde bulundurularak uygun eğitim-öğretim ortamı ve iyi örnekler sunulmalıdır.. Çevre problemlerinin çözülmesi yönündeki düşünce “nasıl üretilmeli?” değil “nasıl tüketilmeli?” düşüncesi olmalıdır (Çabuk, Nakıboğlu ve Keleş, 2008). Tüketim, kaçınılmaz bir biçimde atık problemini de beraberinde getirmektedir. Bu problemleri ve çevre sorunlarını azaltmanın yolu insanlara verilen çevre eğitiminin çevre bilincine dönüşmesinden geçer. Bu bilinci kazanmış bireyler olarak yapmamız gerekenlerden en önemlileri çöp üretimini azaltmak, geri dönüşümlü ürünler tercih etmek ve atıkları geri dönüşüm için ayırmaktır (Çimen ve Yılmaz, 2012). Geri dönüşüm, çocuklarımıza çevresel farkındalık kazandırmayı, çevrelerine saygı duymayı öğretmek için önemli bir yoldur. |
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı, öğrencilerimizin coşkusuyla kutlandı. öğrencilerimiz, hazırladıkları kutlama programları ile Atamızın değerli armağanına minnetlerini sundular.
Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk tarafından tüm dünya çocuklarına armağan edilen ilk ve tek bayram olan ve ulusal egemenliğimizin ilk simgesi Birinci Büyük Millet Meclisi’nin açıldığı gün olan 23 Nisan; maneviyatın, sevginin, kardeşliğin ve barışın bir arada olduğu, gökkuşağı misali bir gündür. Öğrencilerimiz de bu günün tüm renklerini konuşmaları, şiirleri, şarkıları ve folklor gösterileri ile bir araya topladılar. Öğrencilerimiz gibi dünya çocukları da, el ele vererek, 1920’den günümüze bu gökkuşağını aynı ihtişamıyla bulutların üstünde tutmaya devam ediyor.
Çünkü Mustafa Kemal diyor ki;
Küçük hanımlar, küçük beyler!
Sizler hepiniz geleceğin bir gülü,
Yıldızı, bir mutluluk parıltısısınız!
Memleketi asıl aydınlığa boğacak sizsiniz.
Kendinizin ne kadar mühim,
Kıymetli olduğunuzu düşünerek ona göre
Çalışınız.
PERVARİYE DEĞER PROJESİ KAPSAMINDA AYIN DEĞERİ VATANSEVERLİK KONULU PANO ÇALIŞMLARI VE SUNUMLAR GERÇEKLEŞTİRİLDİ.
18 Mart Çanakkale Zaferi’nin 109. yılında başta Ulu Önderimiz Gazi Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere tüm şehitlerimizi ve gazilerimizi saygıyla, minnetle ve rahmetle anıyoruz.
LGS kapsamında 2 Haziran 2024'te uygulanacak Merkezî Sınav'ın başvuruları, 18-29 Mart 2024 tarihleri arasında yapılacak. Ücretsiz gerçekleştirilecek sınava katılım isteğe bağlı olup katılmak isteyen öğrenciler başvurularını e-Okul sistemi üzerinden yapabilecek.Okul müdürlükleri, başvuru işlemleri için öğrencilere rehberlik edecek ve sınav başvuruları, 1 Nisan 2024 tarihine kadar okul müdürlükleri tarafından onaylanacak.
2024 Yılı Sınavla Öğrenci Alacak Ortaöğretim Kurumlarına İlişkin Merkezî Sınav Başvuru ve Uygulama Kılavuzu'na ulaşmak için tıklayınız.
Bilim ve Teknoloji haftası Neden Kutlanır, Bilim ve Teknoloji Haftasının Kutlanmasının Amacı
Bilim ve Teknoloji Haftasının kutlanmasındaki amaç, Türkiye’de bilgi toplumu yaratmaktır. Öğrencilerin bilime, bilimsel düşünceye, gelişen teknolojilere ilgilerini çekmek, bilhassa bilgi, beceri ve üretim yeteneklerinin gelişmesine aktif eğitim ve öğretim yöntemiyle katkıda bulunmaktır.
Okulumuzda 1-7 Mart Deprem haftası sebebiyle deprem farkındalığı oluşturmak ve bu bilinci geliştirmek için okulumuzda deprem tatbikatı gerçekleştirdik.